torsdag 24 april 2008

Helglyx

Jag har sedan jag var liten fått lära mig att "Hoppas man inte, blir man inte besviken". Säkert sant. Men just nu bryr jag mig inte. Jag ser verkligen fram emot den här helgen!
Jag och mannen har en del planerat, men först och främst ska vi ta det lugnt och bara njuta av att vara lediga tillsammans.

Lönen kommer imorgon, och vi är lediga båda två. Det ska bli lite vårstädning. Bostadsföreningen ska ställa ut en container på gården så att man kan kasta ut allt skräp man har liggandes hemma. Jag älskar att sortera ut. Och eftersom jag alltid samlar, så blir det ofta mycket att kasta. Bland annat ska jag gå igenom mina skor. Jag har alltid haft svårt att kasta skor. Men imorgon ska de ut!

På lördag ska vi på brunchkryssning. Sedan shoppa kläder till ett bröllop vi ska på i maj. På söndag ska vi till Moderna. På söndag kväll ska vi ut i naturen på ett lite annorlunda nöje.

Kommer att bli en helt fantastisk helg!

Inga kommentarer: