fredag 2 maj 2008

Fika på 29 kvadrat

Vi har inte kompisar över så ofta eftersom det känns lite trångt med våra 29 kvadrat. Och om vi har någon här så blir det bara fika. Vi har inget köksbord nämligen. Det är helt ok för mig och min man att sitta i soffan och äta, men det känns inte så kul att tvinga någon annan att balansera tallriken i knät.

Vi ska växa upp någon gång och skaffa en riktig lägenhet... bara inte just nu.

Idag var S här och åt morotskaka. Gott. Vi har inte kunnat träffas sen den där dagen då vi båda sa upp oss.. Men idag fick vi chans att gå igenom allt som hänt. Och en sak är säker. Vi har haft tur som kom ifrån det där sjuka stället! Jag är fortfarande så himla arg över allt som hänt.. men nu är det i alla fall över. Jag har en kompis till som jag inte kunnat prata med. Hon slutar nu i juni, så då kan jag ta upp kontakten igen.

Inga kommentarer: